zondag 15 juli 2012

Gister ontdekte ik iets nieuws in breiland The Knook, nog schaars verkrijgbaar in Nederland, bij Leisure Arts verzenden ze niets naar het buitenland alleen the USA en Canada maar ik heb iemand gevonden die mij aan een Knook kan helpen, Dinsdag krijg ik een mail en dan bestel ik een Knook, ze komen in een drietal of vijftal, en als er iets nieuws te leren is, dan wil ik dat altijd gelijk probrenen,

Het zelfde heb ik met Loomknitting, ook erg leuk om te doen, en makkelijk en zeker voor mensen met artrose of reuma en even niet kunnen breien is dit een goed alternatief. Van Maikyssmail heb ik heel veel geleerd over het loomknitting en wat je er allemaal me kunt doen.
Het haalt he natuurlijk niet bij het echte breien, maar dubbelbreien op een loom is erg mooi, voor een sjaal of voor een tas,

Ik hou jullie op de hoogte van mijn Knook avontuur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten