donderdag 5 juli 2012

jacobus

Helemaal verliefd toen ik Jacobus zag, hem wilde ik ook maken, en heb het patroon gekocht bij Annita, dit is haar eigen ontwerp en zij heeft een hele leuke site, zij maakt het, heet haar site.
Ook beer Vera moest ik hebben, ik ben dol op beren en op apen. Binnen een dag had ik de patronen in huis, prachtig in een boekje.

De aap kun je op twee manieren breiden, met twee rondbreinaalden of op bamboe sokkennaalden, bamboe is licht en word warm in je handen en het breit heerlijk. Het breien met twee rondbreinaalden heb ik nog niet zo goed onder de knie. Op Youtube kun je filmpjes vinden met uitleg door Cat Borhdi, zij is voor een goeroe in de breiwereld. Zij maakt prachtige ontwerpen en ontwikkelt nieuwe technieken. OP haar zal ik zeker terugkomen want zij heeft een aantal prachtige sokkenboeken geschreven en een boek over de Moebius sjaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten