vrijdag 20 juli 2012

nieuw wol een nieuw project

Vandaag nieuwe wol gekocht, ik had winkeldienst in de Wereldwinkel en soms is het rustig en dan is het prettig een breiwerkje bij je te hebben.
Dus voor ik naar de winkel ging ben ik even bij Rits In wat wol gaan halen, eerst dacht ik aan een paar sokken, ,maar beenwarmers worden het, de kleuren vind ik erg mooi, zo vrolijk.
Rits In is een begrip hier in Zwolle, elke Zwollenaar kent Rits In. Sinds kort is de vorige eigenaar er mee gestopt en het is overgenomen door een jonge dame Mieke.
Er waait een frisse wind door de winkel, niet alleen wol kan er gekocht worden,maar ook knopen alles voor naaien, vilt,( dit was voorheen ook zo) maar nu worden er ook naaimachines verkocht en elke tweede zaterdag ochtend is er een Meet en Greet. Ik denk dat in de toekomst er nog wel meer zal gaan veranderen in dit winkeltje, nu is het nog oude stijl, maar ik hoop zelf dat Mieke haar eigen stempel zal gaan zetten op haar winkel.

Ik ben vol lof over dit handwerkwinkeltje, en ben je in de buurt, of wil je zelf bij Rits In een Meet en Greet doen, gewoon bellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten