vrijdag 3 augustus 2012

Cat Bordhi

Ik kende Cat Bordhi van de moebius sjaal en haar sokken, maar dat ze ook boeken schreef, daar kwam ik pas achter toen ik op haar site keek.
Uiteraard sprak dit boek me enorm aan, en het is een fantastisch boek, het gaat over het een worden met het bos, de natuur, iets wat wij vergeten.
Heel bijzonder geschreven, net als haar breiboeken, je proeft de natuur in haar boeken, geen wonder want ze is opgegroeid met de natuur en heeft het geluk nog steeds in de natuur te wonen.
Dat is iets wat ik mis, ik leef midden in de stad, en moet eerst drie km fietsen wil ik het bos kunnen bereiken, en dan ben ik nog niet alleen.
Dat is iets wat ik mis hier in Nederland, je bent werkelijk nergens alleen, overal waar je komt kom je mensen tegen.

Twee jaar geleden ben ik in Finland geweest, bij mijn vriendin, en zij leeft ook midden in de natuur, daar ben je alleen met de natuur, je ziet vossen, vogels die je hier niet ziet, ronddwalen zonder iemand tegen te komen, die vrijheid, is geweldig.
Ik kan door mijn reuma niet  zo snel breien en haken als ik wil, om mij heen zie ik bloggers die elke dag wel iets nieuws hebben, daarom gaat mijn blog ook over meer dan alleen breien en haken.

Mijn amineko is bijna af, ik ben met een groentje bezig, en hoop hem of haar vanavond af te maken.
Foto,s zullen volgen,

Dit boek is niet meer in de boekhandel te verkrijgen, ik heb het boek op e-bay gekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten