vrijdag 3 augustus 2012

Obessie????

Ik heb een obsessie, ik vind alles leuk qua breien en haken, dan ben ik hier mee bezig en daar weer met dat.
De pop van Arne Carlos ligt in de breitas, alleen het hoofdje moet er nog op. Ik ben begonnen met beenwarmers, voor Finland, waar ik in de winter naar toe ga.
Ik haak Ameniko.s, ik ben met de Kerstfiguren van Christel Krukkert bezig. Ook heb ik nog een patroon liggen van een aap een beer en een konijn, maar waar haal ik de tijd allemaal vandaan??
Waarom is er zoveel leuks.
En niet alleen het breien en haken maakt me in de wat, al die boeken die ik heb liggen en nog gelezen moeten worden , en mijn Knook avontuur moet nog beginnen en de spiraal sokken en de sokken van Cat Bordhi....................help



En morgen ligt er weer wat nieuws in de winkels wat ik leuk vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten