maandag 21 april 2014

zendala



 Na een hele tijd niets meer geschreven te hebben, omdat breien en haken op dit moment niet lukt, mijn handen doen pijn en heb veel last van ontstekingen, maar...................... ik heb iets nieuws ontdekt, ik tekende al mandala.s, en heb vele cursussen gevolgd, maar nu heb ik de zendala ontdekt, ook doodle, het is heel verslavend en meditatief, op youtube zijn vele filmpjes te vinden en het enige wat je nodig hebt is een zwarte fijnschrijver, ik gebruik die van stabilo en een zwarte stift van stabilo en gewoon papier, je kan het overal doen, in de bus, de metro, in de wachtkamer.........


Deze is een van mijn eerste zendala.s in kleuren kan ook, kun je er twee maal van genieten.



Deze heb ik gevonden op het internet, er is zoveel over te vinden, voorlopig ben ik er nog wel mee bezig er is zoveel nieuws te leren.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten