vrijdag 10 augustus 2012

KAREL

Ik ben begonnen met Karel, een patroon van Annita Wildschut van Zij maakt het.
Anitta maakt hele mooie patronen van knuffels .zo is er Jacobus de Aap en Vera de Beer, en allemaal aan een stuk gebreid, dus niet achteraf nog poten en armen aannaaien.

Bovendien zijn het zulke schatjes, het is wel even wennen hoe het gebreid moet worden maar als je gewoon doet wat het patroon zegt, is het niet moeilijk.
Ik brei Karel op twee rondbreinaalden van 60 cm.

Ik heb hier net het snuitje af, het is geen werkje waar je lekker aan kunt werken met de tv aan, Er moet teveel geteld en gemeerderd en geminderd worden.

Dus voor bij de tv of gewoon even lekker breien voor de ontspanning ben ik ook met een sok begonnen.

Fijne wol van Lana Gross, een lekker projektje om lekker aan te werken, sokken breien is toch al een favoriet bij mij, om een sok te zien groeien, maakt me altijd weer blij, en het genot van het aantrekken van zelfgemaakte sokken, zo zacht en comfortable.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten